Ik heb het contract afgesloten bij vodafone (8november), en het rekeningnummer is verkeerd genoteerd door de vodafone medewerker. Geen ramp, ik kom terug om dit door te geven, de medewerken jan-willen past dit aan op het contract en geeft dit door aan het bedrijf. Het bedrijf Mobile Phone Change Ltd, die ik anderhalve week hierna belde (2 weken tot uitbetaling, max staat in het contract) en dit was al 3.5 weken verder. Vandaag, op 11 december 2013 heb ik nog niks ontvangen, en alles wat ik hoor van de medewerker is "ja maar" en dan een uitleg hoe ik het toch echt allemaal moest snappen hoe zij niet mij mijn geld willen geven. Een slecht excuus over hoe de superviser niet aanwezig is, hoe de financiƫle afdeling niet direct bereikbaar is voor klanten, gevolgd door smoesjes in de aard van "ja maar wij kunnen het rekening nummer niet zien en dit zorgt er dus voor dat ik die vraag niet kan beantwoorden". Een eindeloze spiraal aan van de kast naar het muurtje gestuurd worden gevuld met een flauw excuus op elke hoek.
Dit bedrijf is een slecht, klant-onvriendelijk bedrijf. BLIJF WEG VAN DIT BEDRIJF.
Sterke punten
Hun beloftes.
Zwakke punten
Het gebrek aan het nakomen van hun beloftes, de klantvriendelijkheid (aan de kant van de mobile phone change ltd EN vodafone) gebrek aan communicatie.