Slechte ervaring met Algebeld.nl
Beste Klantenservice,
Heb sinds januari 2014 een telefoon abonnement afgesloten met daarbij een televisie , deze televisie is mij tot op heden nog niet aangeboden. Uit een onderzoek van Post.nl zou de televisie op mijn adres zijn aangeboden aan een klusjesman , heb de klusjesman daarop aangesproken maar hij zegt dat hij niets heeft aangenomen. Nu wordt ik afgescheept met de reden dat het pakket is aangeboden op mijn adres en dat het niet hun probleem is dat ik nog steeds geen televisie heb. Mijn vraag aan u is hoe ik dit moet oplossen, want het afgesloten abonnement zou dan nog 23 maanden duren (x 28,00 pm). Heb Algebeld.nl gemaild dat ik verwacht dat zij mij alsnog de televisie toesturen of het contract ontbinden wat ik had afgesloten, heb hun 2 weken de tijd gegeven hiervoor.
Met vriendelijke groet,
Mej. JWT de Leeuw
Sterke punten
Telefonisch aanwezig
Zwakke punten
laat klanten vallen als er iets mis gaat
klanten moeten het dan zelf maar oplossen