Review: Prutsers
Beste Rob,
Wij bedanken u voor uw review.
Uw Apple watch hebben wij voorzien van een nieuwe batterij. 3 maanden later gaf u aan dat er door het vervangen van een nieuwe batterij een "lijmvlek" is ontstaan op uw scherm.
Wij hebben u in de winkel uitgelegd dat dit niet mogelijk is mede omdat wij dit sealen door middel van sealing stickers en geen lijm gebruiken. U was niet te overtuigen en was woedend weg.
Wij begrepen uw woede en hebben u gebeld en u aangeraden bij een andere reparatie winkel voor een second opinion te gaan om wantrouwen te voorkomen.
U gaf aan dat u langs bent geweest bij een andere reparateur en waar ze aan hebben gegeven dat het geen lijm was wat er op uw scherm zat.
Uiteindelijk heeft u weer voor ons gekozen en heeft de reparatie bij ons laten uitvoeren. ( zijn wij erg blij mee. :) )
Wij hebben alles voor u gerepareerd en hersteld. Samen hebben wij alles getest en uw Watch volledig werkend met u meegegeven.
U heeft aangegeven naar tevredenheid geholpen te zijn en u uw review zou aanpassen. Wij bedanken u voor het vertrouwen in ons en zien u graag weer terug als er iets is!
Met vriendelijke groet,
Team GSM Dokter
Jonker Fransstraat 109A
Rotterdam
Review: amateurs en leugenaars
Geachte heer Kingsale,
Bedankt voor uw review.
Wij vinden het erg jammer dat u niet tevreden bent met ons onderzoek.
Al meer dan 10 jaar repareren wij vakkundig Apple producten. Onze Mac monteurs zijn gecertificeerd en weten precies waar ze mee bezig zijn.
U bent in maart 2021 langsgekomen met een defecte iMac waarvan het scherm half eruit lag en niet door startte. U heeft deze achtergelaten voor een onderzoek.
Zoals altijd leggen wij allereerst onze onderzoeksprocedure uit. Dit hebben wij ook bij u gedaan en hebben wij uw iMac ingenomen voor onderzoek.
Uit onze onderzoek bleek dat er 3 onderdelen kapot waren aan uw iMac.
- Glas (dat er al half niet meer op zat tijdens inname)
- Voeding
- Hardeschijf
Wij hebben u een reparatie aangeboden wat u heeft afgewezen. Dat respecteren wij. Immers is het uw eigen vrije keus.
Wij hebben uw iMac dus niet gerepareerd en hebben deze weer in oude staat aan u overhandigd.
Vervolgens belt u ons 5 maanden later op met de klacht dat uw iMac ineens niet meer werkt, nadat u uw iMac bij iemand anders heeft gebracht.
U kwam telefonisch zeer aggresief over en was niet oplossingsgericht. Om deze reden hadden wij u uitgenodigd naar onze winkel.
Aan de balie beschuldigd u ons over verschillende rare zaken waar we verder niet op in willen gaan en verzochten u uiteindelijk uw klacht via de mail in te dienen, omdat we in de winkel niet tot een oplossing kwamen.
Wij hebben een diagnose opgesteld ivm uw iMac en hebben de diagnose met u meegegeven.
Het is voor ons onmogelijk om te achterhalen wat er in de 5 maanden is gebeurd en wat er bij de andere reparateur is vastgesteld. Daar zijn wij dan ook niet verantwoordelijk voor.
Helaas kunnen wij u niet verder tegemoetkomen door een andere diagnose te stellen voor uw iMac.
Wij betreuren uw beschuldigingen en gaan hier verder niet op in. Wij wensen u veel succes verder.
Met vriendelijke groet,
Team GSM Dokter